You wonder if you're missing your dream

Köpte just biljett till Shout out Louds den 24 september på King Tuts. Det är på en fredag och egentligen så jobbar jag kanske men det skiter jag i. För det finns inget som ska komma mellan mig och den konserten nu, så vågade därför inte vänta längre med att köpa biljett, utifall att det skulle bli utsålt. För igår när det kändes som mest tungt att jobba var det den konserten som fick mig att fortsätta jobba ändå. När det otroligt usla musiken trängde sig in i mitt huvud och genom mina öronproppar såg jag mig själv tryckt mot kravallstaketet längst fram på King Tuts den 24 september. När jag trängde mig fram emellan svettiga kroppar och böjde mig ner på ett blött dansgolv bland hundratals fötter och undrade vad meningen med allt var bestämde jag mig för att köpa biljett till spelningen direkt. Och det var så det skulle bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0