I really wish I could be somewhere else

Iallafall ikväll. För då spelar Johnossi på Debaser Medis. Hade en biljett till den utsålda konserten och igår när jag sålde min biljett så kändes det ganska mycket i hjärtat. Ida ska gå iallafall och det blir nog övergrymt så ser fram emot en rapport från henne. Drömde inat att jag på festival och jobbade som funktionäör och fick springa till Johnossis spelning och missade typ allt. Så kan det ta uttryck, haha. I helgen blir det iallafall konsert här, Foxgang på Captain's rest.

Kommentarer
Postat av: Annie

och rm som langar dissen i min dröm. jag kan inte riktigt förklara hur jobbigt det var. tänk va han är tom svår att få i mina drömmar haha. boooooo.

2010-05-13 @ 17:51:06
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0