It's not over

Jag är ju bara för komisk. Igår innan spelningen gick jag till ASDA för att köpa mat som jag skulle hinna slänga i mig innan jag skulle gå till spelningen, det är 4 frysta maträtter för 3 pund så jag tänker att jag köper det. Hittar Chips&curry som är den enda vegetariska maträtten som finns typ, ser då macaroni&cheese och plockar på mig det då jag ser en pasta som låter vegetarisk då den heter tomato&basil. Tar två paket av den istället och när jag sen kommer hem lite stressad och frågar vilken Annie vill ha upptäcker hon att det står att det står chicken innan pasta också, och jag har alltså hoppat över ett helt ord då. Så det blir att äta chips&curry för oss båda och vi lägger ner en lapp med pastan i köket. Ingen tar den dock så när jag kommer hem från spelningen låg det fortfarande kvar, lite pinsamt så Annie smyger då ner i köket mitt i natten och tar upp dom till vårat rum istället.


Och juste spelningen var helt fantastisk, Trapped in Kansas var himla bra och ett band som spelade innan övergrymma också. Gud vad jag älskar när det är kvällar då det bara kostar 4 pund och man får se fyra fem band för det i en svettig källare samtidigt som man har en red stripe i handen. Det är sånna kvällar jag mest av allt kommer sakna när jag någon gång är tvungen att lämna den här staden och den här tiden med den mest fantastiska kamrat man kan ha bredvid sig alltid.

Bandet som var bra men som jag inte vet vad dom heter tyvärr
Mother Fu and the Sugars

Trapped in Kansas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0