See you later on

Har inte hört något från baren jag provjobbade på i söndagskväll så det blev väl inget med det. Trist, fick iallafall 3 pund i dricks så lite betalt för mina timmar fick jag iallafall. Men hej vad kul det var att jobba i bar ändå. Skulle inte ha något emot det. Har inte hört något från diskjobbet heller, och när jag var där och jobbade i tisdags så verkade det som jag fått det för han pratade om att jag skulle skriva på några papper och så tog han mitt nummer. Men fattade det aldrig som att han sa när jag skulle jobba nästa gång utan han bara tog mitt nummer. Och nu börjar jag fundera på om jag hörde fel och om han sa när jag skulle komma tillbaka, eller om jag inte nes fått jobbet. Jag som var så glad. Hoppas han ringer, det sista ha sa see you later on och det måste väl betyda att vi ses senare typ en annan dag eller vad? Kanske att jag skulle sagt when should I work next time eller nåot. Jaja, vi får se.


Annie och jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på för kul ikväll och har en rad olika bra och dåliga idéer. Och så lyssnar jag på Band of Horses nya skiva där de två första låtarna är helt magiskt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0