I came to get a job

Kom just hem från ett trial shift på en bar i stan som jag lämande in mitt CV på förra veckan. Var först på intervju där idag och sen frågade dom om jag kunde provjobba ikväll eller i veckan. Och så en timme efter intervjun ringde dom mig och frågade om jag kunde komma dit klockan 6 ikväll. Och det kunde jag ju.
Det var inte busy alls, men hade ändå problem med att förstå vad folk ville ha men gissar att man kommer in i det. Hoppas bara dom ger mig chansen. Tror dock inte dom gör det då det var flera andra som skulle provjobba i veckan och dom fortfarande hade lappen uppe att dom sökte personal.
Fick iallafall 3,60 i dricks så det måste ju någonstans betyda att jag var lite bra. Skriver mer imorgon och laddar upp bilder. Bästa Kristina var här i helgen så därför har jag inte kunnat uppdatera så mycket, jag ber om ursäkt.
God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur blir det? kommer ni kunna stanna kvar i glasgow? :)

2010-05-10 @ 19:57:59
URL: http://ikorthet.blogg.se/
Postat av: Charlie

Grattia HONEY :D Fett grymt, visste val att det skulle fixa sig!

Write me some details !

XOXO C

2010-05-10 @ 21:16:07
URL: http://charlottehalziua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0