I would've been her fool

Kom just hem från jobbet. Tungt var det men nu känns det skönt att ha jobbat klart för denna vecka. Idag var jag där först av oss glascollectors och hade till en början trubbel med att sätta igång diskmaskinerna och värma upp vattnet för att det låg fyra lösa delar som jag inte hade en aning om var dom skulle sitta. Det löste sig tillsist och jag hade igång dom lagom till att finskan(som tror att hon bestämmer och till en början var en bitch, bara för att hon började en dag innan mig) och indiern kom. Ja vi är tre invandrare som jobbar som det, och jag kallas väl svennen då, komiskt tycker jag det är att det är att det är så. Innan jobbet blev jag bjuden på en helt awesome fruktsallad av Annie på taket och hade på min nya fina Gaslight Anthem tröja, så det får ni en bild på.
Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0