Heart apart

Ar inne i stan, forsokte losa in min check jag fatt fran callcenter jobbet jag jobbade en dag pa i maj men det gick inte. Tydligen var dom tvugna att faxa banken eller nagot sant, hoppas dom gor det sa jag kan fa mina pengar, aven om det inte var sarskilt mycket.

Ska ta och tipsa om en film Hallam Foe, sag den igar efter att Annie hade laddat ner det och tyckte den verkligen var bra. Den utspelade sig i Glasgow och Edinburgh och det var sa kul att man kande igen en del platser och sa. Vard att se om ni inte sett den. Sen laser jag just nu en bok som heter Brytpunkt av Zoe Strachan. Utpelar sig ocksa i Skottland och bland annat Glasgow och handlar om en tjej vars bror dor. Tycker den ar skriven med ett grymt bra sprak, sa verkligen vard att lasa.

Blev ett ganska trist inlagg, men jag aterkommer nar jag far chansen.


Kommentarer
Postat av: annie

JAGG LANGTAR

2010-06-02 @ 16:57:17
Postat av: Annie

JAGG LANGTAR! he he (dålig humor)

2010-06-02 @ 16:59:14
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har rättat det nu, nöjd? hahaha

2010-06-02 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0