För du var solskenet, och jag var ensam

Idag är det midsommar, min absoluta favoritdag på året! Och det var för ett år sedan jag satt i Annies kök och vi hatade allt och alla och Annie kom med idén att vi skulle åka till Manchester, eller Glasgow. Och jag var såklart på det. idag ska vi fira med jordgubbstårta, vegetarisk sill, färskpotatis, gräddfil, gräslök och ostpaj i Pollok park. Jag ser ut såhär idag i en fantastiskt fin klänning jag fått låna av Annie. Jagvet jag är inge bra på att ta bilder på mig själv, men var bara tvungen att lägga upp denna bild för klänningen är så fin.

Det självklara soundtracket till dagen är:
Glad midsommar allihopa!

Kommentarer
Postat av: Annie

ÅH du är finast i hela världen, så otroligt söt!!! <3<3

2010-06-25 @ 16:45:58
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0