and then you start to feel old at nineteen

Okej bara drygt fem minuter kvar av mina tonår, och det känns en aning sorgligt. Tänker att jag inte alls hunnit med allt jag skulle. Men så tänker jag igen och fan vad jag gjort saker, så som:
-gett Marcus Allbäck en hel kartong grillchips
-kört Molotov Jives turnébuss och efterfestat med halva bandet
-bott i Glasgow i 8 månader!
-tatuerat mig
-haft piercat ögonbryn
-tagit körkort

och det är inte så illa. 20 snart, nu kör vi. Första låten jag lyssna på som 20 åring är Glory days to come med Johnossi. För den innehåller den fantastiska låtraden:
Well you don´t build a city in a day
but in twenty years you should have something
and while waiting for the glory days to come
I sing a song

Kommentarer
Postat av: Annie

jag älskar dig så himla mycket, att lära känna dig är en av de bästa sakerna jag gjort. grattis på födelsedagen hanna f petersen. xxx

2010-07-12 @ 16:07:13
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Hanna

älskar dig så himla mycket också, finaste, vackraste annie! du är den abslout bästa. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2010-07-12 @ 17:46:02
Postat av: Charlie!

Älskade vän !Galet, du har kommit mkt längre än de flesta! Du är underbar!

2010-07-14 @ 11:26:49
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0