White english never take the cup of tea black

Lördagskvällen började med mat i fönstret, buckfast och jag matchade filten. Sen gick vi till  13th note och såg Palace ballet, Foxgang och OK social club. De två första var dom bästa tycker jag, och när Palace ballet spelade så infann sig, om så bara för en kort kort stund, en känsla av total lycka. Glömde allt annat och var bara där och då och allt kändes så otroligt bra. Det andra bandet som var Foxgang och ni måste bara gå in på deras myspace och lyssna på låten White english. Så mycket bättre live än på skiva men ändå. Och sångaren i det bandet hade grymmaste inlevelsen på scen. Det sista bandet var tydligen huvudakten och då hade det samlats ganska mycket folk i källaren och alla sjöng med i låtarna och så men tyckte ändå inte det var det bästa bandet.
Sen gick vi och tog en öl på mono. Sen tog vi en öl på stereo. Och utanför dörren på stereo stod CM med dom mycket fina benen, och först tänkte vi bara gå förbi men så såg jag att han stirrade på oss och klart man säger hej liksom. Och han var trevlig och fin och pratade på och jag tänkte "hej vi vill hänga mer med dig och bli din kompis". Sen tog vi en öl på nice n sleazy. Och sen var det efterfest i en stängd bar. Knäpp kväll men fin. Mycket fin. Och det filmades en hel del med min mobilkamera, får se om jag delar med mig något lite senare.






Kommentarer
Postat av: Annie

fantastisk kväll!! <3

2010-02-01 @ 21:38:29
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0