Meet me in the middle of the morning, when the crows fly highest in the sky

I lördags var vi i Pollok park och jag var så himla trött för jag hade jobbat på fredagen så jag var mest knäpp. Annie tog fina bilder medans jag jag försökte ta fina bilder. Jag blir så impad gång på gång över att hon är så jävla duktig på det där med fotografi. Sen gick vi hem och åt vegbullar och potatis med gräddås och lingonsylt som jag hade köpt på IKEA när jag var där i torsdags. åh så gott det var! Och sen på kvällen jobbade jag igen och det kan ha varit en av de värsta kvällarna i mitt liv, fin bara skällde på mig och jag fick bokstavligt talat torka upp skit. Inte okej någonstans alls.

Kommentarer
Postat av: ACB

men åh att du inte förstår att du själv är så duktig. älskar dig! förlåt för att jag så ofta är väldigt jobbig att bo med. kryss.

2010-08-02 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0