Busy doing nothing

Annies mamma och bror var här. Sen jobbade jag i lördags natt. Och igår höll jag på att skriva de 10 sidor om Harry Potter och hans världar som jag ska skriva till sommardistanskursen jag läser. Och denna vecka är det var jag kommer att pyssla med. Skriva tio sidor om vampyrer och skräck och tio sidor om harry potter och hans världar. Nonsens blir det mest, men jag är busy. Därför kanske jag inte kommer kunna uppdatera så mycket här. Men det kanske kommer någon gång ibland. Tills dess lyssna på Jens Lekmans nya helt fantastiska låt The end of the world is so much bigger then love

Och så bokade jag nyss en biljett till Bryssel på tisdag om drygt en vecka. Kommer tillbaka till Glasgow på fredag morgon. Mamma flyttar därifrån i slutet på månaden och kände att jag måste säga hejdå till den där staden. Få ett avslut på det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0