"I've seen you before" "yeah I've seen you too"

På onsdagen när Charlotte var här i Glasgow fixade hon och jag langos till Annie. Eller mest Charlotte medans jag tittade på och fotade. Men åh vad gott det var, det är verkligen min absoluta favoriträtt.

Sen gick vi till Sleazys och så kom det en karl och satte sig bredvis oss som Annie halvkänner. Och direkt när Cahrlotte går på toaletten början han snacka med mig och säger "i've seen you before" och jag säger då "i've seen you too" och så hoppades jag att han skulle fortsätta precis som i Laakso låten Västerbron. Men det gjorde han inte. Iallafall vi satt där och snackade och drack lite för många Backarus och sen gick vi hem och flamsade hela vägen hem så de 40 minutrarna kändes som 10 bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0