And if all is well and your heart could find the words

Vaknade av ett sms där det stod lämnar strax Sthlm för staden, myten, hemligheten! Givetvis var det från Ida och efter det kunde jag inte riktigt somna om. Jag brukar alltid kunna somna om. Men det var liksom som jag hade en ny känsla i kroppen, som jag inte kunde sätta ord på, och som jag inte bara kunde somna ifrån. Så gick upp 09.30 som är otroligt sällsynt att jag ens funderar på att gå upp då. Men skönt känns det att vara uppe och det känns verkigen som om hösten är i luften. Vinden blåser friskt in genom fönstret och jag är inte lika sjuk längre. Tror jag ska ta en snabb dusch och sen försöka gå ut och gå lite i Glasgow hösten. Det här blir nog en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0