You may have stayed too long

Min dator har gått sönder av oförklarlig anledning, den går helt enkelt inte att sätta på. Mitt konsertobjektiv har gått sönder av oförklarlig anledning. Igår ringde dom från stället jag jobbat som diskare två gånger och sa att jag inte fått jobbet, fast dom tidigare sa att jag fått det, det av oförklarlig anledning. Det är läget just nu. Ni lär därför inte se så mycket av mig här den kommande tiden. Kanske är det helt enkelt så att Glasgow inte vill ha mig lika mycket som jag vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Annie

JÄTTEledsen smiley! du ser inte min min nu eftersom du sitter i fönstret men du kan nog tänka dig.

2010-05-18 @ 00:03:36
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0