Och jag tänker alltid på dig i april.

För att fira Valborg(eller Walpurgis night som det tydligen heter på engelska men som dom inte firar här) tog vi somsagt bussen till Edinburgh och efter drygt en timme var vi framme. Det första  i gjorde var att klättra upp för en kulle där man kunde se hela staden och äta pastasallad som vi hade med oss. Promenerade sedan runt i staden och helt plötsligt märker vi att vi är förföljda av en mycket obehaglig karl. Vi försöker skaka av oss honom och ta en annan väg men han hakar på tätt tätt intill. Vi smiter in i en affär men när vi kommer ut från affären är han fortfarande feter oss så vi springer in på en kinaresturang för att äta där. Sen när vi kommer ut färifrån är han som tur borta, vi fortsätter promenera runt och upptäcker då en gata med fina affärer men då är det redan försent för att gå in och kolla i dom för dom har redan stängt. Vi sätter oss då istället i en park och dricker öl och ser solen gå ner och sen gick vi och tog en öl på ett ställe innan vi tog näst sista bussen tillbaka till Glasgow. Gick sen direkt till Sleazys och fick komma in gratis trots att det kostade 3 pund eftersom det var fredag efter klockan 22. Fint. Och sen när dom stänger är Annie borta, jag letar efter henne, går ut och ställer mig och då kommer hon och då har hon stått och pratat med Rob i en kvart minst! Som hon velat prata med i evigheter och så har hon äntligen gjort det, galet stolt jag blev över henne!


Kommentarer
Postat av: Annie

och du vet vem jag ska träffa ikväll!!!! ROOOOOOOB!!!!!

den karln är ju fan för tjusig för sitt eget bästa.

2010-05-01 @ 18:28:18
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag gillade verkligen bilden med benen!

2010-05-01 @ 22:42:51
URL: http://ikorthet.blogg.se/
Postat av: Hanna

man tackar Lisa!

2010-05-02 @ 21:09:01
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0