(S)He Was this high heeled smooth talking middle class bastard who tried to stab me for where I was from

Idag har jag jobbat från 09.30-16. Eller egentligen bara till 15.15 för sen blev jag tillsagt att gå hem för att jag var så dålig. Det jobb jag har fått går ut på att(som Annie så bra beskrev det) ringa till svenska sjukhus få tag på kirurger och fråga vad dom tycker om handskar typ. Eller det är lite mer avancerat än så, för alla nummer vi blir tillsagda att ringa går till alla läns växlar typ, och så kopplar dom vidare en och så hamnar man fel, och så vill folk inte ställa upp. Det finns en himla tant som går omkring och klagar på alla hela dagrna och det var hon som skällde på mig och sa till mig att gå hem. Idag lyckades jag göra en intervju och hon bara klagade efter jag var klar med den och gav inte någon pepp alls. Man ska tydligen göra minst en i timmen. Det kanske inte är rätt jobb för mig.
Så jag gick hem med Annies angle med Mando Diao i hörlurarna och tänkte fuck you till alla på det där jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0