Har inget jobb, pengar till hyra, kom kom vi klipper en bank, sa javla pank!

Sitter pa biblioteket och soker jobb. Var pa jobcentre igar och skrev ut jobb sa har hittils sokt fyra jobb. Har inte alltfor stora forhoppningar men har panik over att behova lamna Glasgow snart. Ska snart ga hem till Annie och ga till Kings park med henne tror jag.

For ovrigt lever vi pa inga pengar alls just nu men imorgon ska jag hamta pengar pa diskstallet for den tiden jag jobbade dar. Hoppas pa att fa en forklaring till varfor jag inte fick jobbet. For pengarna jag far dar ska vi iallafall kopa biljetter till en festival som ar har pa lordag dar The Antlers och We were promised jetpacks ska spela, peppad pa det!

Glasgow ar himla fint nufortiden, varmt ute och ljust ute till klockan tio pa kvallen, vad jag alskar det.

Kommentarer
Postat av: Annie

känner paniken!!!!

2010-05-20 @ 16:55:11
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0