Football fever

Lördagen spenderades med att gå på en fotbollsmatch, Celtic-St Johnston, med pappa på Celtic park. Fotbollsuppladdning innan med öl och sedan march till arenan innan. Kul att se matchen, satt asbra och Celtic vann med 3-0 så det var kul. Sedan middag och sedan sa jag hejdå till pappa, Matilda och Jenny och Annie och jag gick sen ut. Men den kvällen kräver ett eget inlägg så det kommer senare. Nu ska jag nog sova och stänga av min dator som just nu brummar förfärligt, trots att jag omintallerat den och allt. Suck.

Kommentarer
Postat av: Linn

va?? Är det Matilda? vad hon har vuxit!

2010-03-23 @ 21:31:23
Postat av: Annie

när kommer inlägget om den fina kvällen/natten?

2010-03-24 @ 19:48:17
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0