Two doors down

Rummet bredvid oss i korridoren som leder till brandtrappan är ledigt. Var inne alleled nyss där och tittade eftersom dörren stod på glänt och det rummet såg himla fint ut. Fast mindre, men med snedtak och ett fönster som man kan ta sig ut på taket på. Det var där dom gröna conversen bodde(som jag pratade om att jag sett i en film, närmare bestämt den här), synd att vi aldrig lärde känna honom. Iallafall ett rum är ledigt så om någon känner för att flytta till Glasgow så tycker vi ni borde flytta in där! Eller egetligen vill ju vi ha det rummet också, men det har vi nog inte råd med. Så det är fritt fram för er.
Skulle precis gå dit och fota men min kamera fiuck något fel på sig igår så det går inte att fota med den, den fattar liksom inte att objektivet är där. Nu har jag satt batteriet i laddaren och hoppas verligen att det löser sig för annars har jag ingen kamera att fota med. Och har inte råd alls att köpa en ny en eller lämna in den å lagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0