I was never ment to be the good boy

Nu har vi kommit till det stadiet att folk börjar skratta åt oss för att vi inte fått jobb efter 5 månader. Det känns väl sådär kan jag säga, man känner sig inte bättre om man säger så. Först några äldre svenskar vi träffade, sen en taxichaufför och sist han som jobbar på vårt stam-indiska-take-away ställe Spicy Bite. Nej nu ska jag fan ge mig tusan på att få ett jobb här, för att överbevisa dom! Nästa: Job Centre Plus idag.
Vi hörs(Ida är här, därför har jag inte bloggat så mycket, förlåt. Och speciellt ber jag om ursäkt till dig Annie, hoppas du inte hatar mig allt för mycket, jag älskar dig iallafall.)

Kommentarer
Postat av: Annie

ja bättring på dig hanna! men ja, eftersom jag älskar dig förlåter jag dig! <3

2010-03-30 @ 16:18:28
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack finaste!

2010-03-30 @ 17:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0