I took my sister down to the ocean, but the ocean made me fell stupid

Ida kom till Glasgow för att gå på konsert. Men vi hann också med att åka till havet, närmare bestämt Saltcoat. Och vi hade en helt strålande dag, med grillning, tidvattnet som kom där vi satt, ukulele spelande, drickande av vin som river och drar, öldrickande, badande och massa fotograferande.  Sist är det en bild på bästa Annie som underhöll med ukulele på tåget hem till Glasgow och sen hela kvällen på Sleazys. Ny text till låten 5 years time med Noah and the whale, fantastiskt fint. Där kvällen slutade med att jag bytte nummer med en av bartendrarna där, alltså herregud säger jag bara.



Kommentarer
Postat av: Annie

åh vad fina bilder! världens bästa hanna jag älskar dig men det vet du ju redan om att jag gör. hoppas jag. men du, tyckte du inte det var värt att nämna det bitiga vinet? hahaha.

2010-06-24 @ 16:30:26
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Hanna

fixat!

2010-06-24 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0