Har du en gång släppt in mig är det där jag blir kvar.

Onsdagskvällen var en av dom finaste hittils här i Glasgow. Satt på taket och drack Red Stripe med X och sen gick vi in när det började blåsa för mycket och drack rom och cola och jag blev ganska så full och pratade massa strunt och även fast jag inte minns riktigt allt så var det så fantastiskt fint. Och när han gick och sa I'll text you later så kändes det iallafall som han menade det, även fast jag inte är övertygad om att han kommer göra det. Jag faller alldeles för lätt för folk.

Nu är jag så trött så det finns inte och lämnade Annie på Sleazys med sin manliga motsvarighet, åh vad fina dom är som har exakt samma musiksmak.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh va fint !

2010-06-14 @ 09:42:58
Postat av: Linn

Du måste lägga upp en bild på han vill ju se hur han ser ut! :)

2010-06-14 @ 09:47:40
Postat av: Hanna

är alldeles för feg för att våga fota honom. men kanske om jag träffar honom igen så vågar jag.

2010-06-14 @ 20:40:26
URL: http://itwillfollowtherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0