Aldrig rätt tid aldrig rätt plats.

Blev hemskickad efter typ en timme när jag testjobbade i torsdags. Var för lite folk, blev ombedd att komma tillbaka dagen efter men kunde ju inte det eftersom vi skulle till Bryssel. så himla typiskt, så dom sa att dom skulle ringa mig nästa vecka, hoppas verkligen dom gör det, vore ju så grymt att få detta jobb. Har dock inte så stora förhoppningar just nu.
Sen så hör alla av sig också, patronen smsar, sara smsar och så mitt i natten klockan 2 får jag ett sms från den där X. jamen herrgud bara för att man lämnar landet händer allt. så himla typiskt. och nu är vi tillbaka i Glasgow och jag svarar på smset men nej nu hatar alla mig igen. Antingen gillar man väl någon eller så gör man väl inte det, men nejnej det är inte så det är i Glasgow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0