On and on and on

Och regnet bara fortsätter att ösa ner som det har gjort hela dagen och det låter som om att det blir hårdare och hårdare regn hela tiden. Lät precis som det droppade in, precis som det gjorde i vintras, och kanske är det för att det regnar så mycket. Men det är okej, för nu är det sommar, och det är varmt sommarregn och vi är fortfarande i Glasgow efter drygt 8 månader och jag har lite svårt att förstå det. Rummet är lite finare så här på sommaren, när man kan sitta på taket och kolla på solnedgången varje dag, se ut över takåsarna över den fantastiska staden. Jag har svårt att greppa det. Att jag fortfarande är här. Och jag är fantastiskt glad över att fortfarande befinna mig i staden jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0