We seem to get along just fine

Igår ringde jag och bokade tid för mig och Annie för att få komma på intervju för att få ett national insurance number som man tydligen behöver om man vill jobba här. Damen jag pratade med ställde 100 frågor typ och fattade typ hälften och hon hade svårt att förstå vad jag sa när jag förklarade min adress. Kul. Så den 21 januari ska vi dit, får se hur det går med allt.

Igår kom Annies kompis Svante från Sverige på besök också. Och vi hamnade på sleazys som alltid. Hemvägen var dock annorlunda än den brukar vara, Annie knackade blandannat på en läskig dörr under järnvägsspåret man går förbi och jag blev skitskraj när det sen tändes en lampa. Sen hittade vi en soffa att hoppa i på vägen också.

Lite såhär såg gårdagen ut:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0