Jag undrar om det är värt att kämpa och stå emot

Fick ett sms idag, från svenska tjejen som jobbade på hotellet där det kanske fanns ett ledigt jobb: "Dåliga nyheter dom ska dra ner timmarna på hotellet, kommer knappt få några själv! Blä, måste hitta ett nytt jobb också!" Och nu känns allt hopplöst. Känns som om vi aldrig få jobb här. Fast det kommer jag ju inte heller få i Sverige. Och det är ju här jag vill vara. Men kan ju inte stanna om jag inte får ett jobb och har redan lånat alldeles för mycket pengar av min syster. Vadfan gör man nu? Som Markus sjunger "Gud, gud om du finns hjälp till, jag vill jag vill jag vill jag vill, mycket mer än det här, mycket mer än allt det här. Har nästan slutat tro på mina egna kloka ord, om att allting ordnar sig.."

Kommentarer
Postat av: Annie

"ibland måste man tro att det kommer ordna sig för att det ska göra det"

Gud i Guds tre flickor.

2010-01-16 @ 15:21:55
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0