In the morning

Detta åt vi till frukost:


Och igår skulle våran landlord Allan kommit och lämnat en kopia på hyreskontraktet och tagit betalt för internet(10 pund) som han hävdar att vi ska betala fast vi inte hävdar det, men han kom aldrig. Så jag smsade honom och frågade varför han aldrig kom och att vi behövde kopian på hyreskontraktet tills på torsdag då vi ska och ansöka om national insurance number,men har inte fått något svar. Börjar bli lite lack på honom om man säger så. Vi betalar mycket för detta rum som inte är tiptop om man säger så, och då kan han väl åtminstonde hålla det han lovar. För egetligen skulle han kommit med kontraktet redan i lördags men då hade han glömt det tydligen.

Och tillsist tänkte tipsa om en bra blogg också: londonhjrta. Om en kille som bestämde sig från att flytta till London. Det är så som hans blogg är som jag egentligen ville att min skulle vara, fast om Glasgow då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sånadära ägg har jag velat göra i ungefär 3 dagar nu! Måste bara hitta nåt vitt rostbröd som är tillräckligt stort att göra ett hål i, även om kanterna saknas ;)

2010-01-19 @ 18:00:20
URL: http://ikorthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0