igår, idag, imorgon

Gårdagen var en ganska konstig dag. Vi gick ut i parken och Annie lämnade för en gångs skull kameran hemma, och då ser hon massor hon vill fota. Jag tar upp min kamera och hinner fota två bilder innan batteriet dör, en av de två bilderna jag hinner ta är den som är nedanför. Vi går igenom Queens park och hittar något slags växthus som vi går in i. Det är tydligen gratis och dom har ett rum fullt med djur i små burar, ormar, spindlar, fåglar, skölpaddor och vi går där på en smal gång mellan burarna och tycker mest synd om alla djuren. Mitt ute i ingenstans i den ödsliga och stora parken ligger alltså detta, märkligt. Innan det har vi på vår promenad sett en mycket tam ekorre som hade varit kul att fota, typiskt att kamerabatteriet skulle dö.
 
Och idag var det häng på mono som gällde, vi blev kvar där ett par timmar. Närmare bestämt 5 typ. Och det var himla fint, som jag diggar(du får ursäkta mitt ordval Annie) det stället!




Och när vi nästan var hemma såg vi en räv i parken precis utanför oss. Tror iallafall att det var en räv, för en hund eller katt var det inte.
Imorgon blir det till att ställa väckarklocka, för då ska vi på intervju om att få national insurance number, vi hörs efter det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på interljugen?

2010-01-21 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0