You can hang out with all of his friends

Andra kvällen igår som jag var ute. I lördags så tyckte John P, X kompis som har en svensk flickvän, att jag skulle komma hem till dom och dricka vodka och whiskey tillsammans med deras svenska kompis viktor och en annan lirare och sen följa med dom ut. Kändes otroligt obekvämt innan, med det gick bra, gick dit och drack öl och sedan gick vi till Nice n Sleazy. Eftersom X inte var där raggade jag på en lirare som kände x, otroligt dumt för var ju egentligen inte intresserad. Tänkte ju ändå på den där jävla x. Och hmm jag borde skaffa något slags lås på min mobil så jag inte kan smsa den där liraren mittinatten när ingenting är vettigt och man bara svamlar. Det funkar uppenbarligen inte att radera numret för det hade jag gjort utan jag lyckades ändå smsa. knäppt.

Ja iallafall, sen igår låg jag hemma och hade ångest hela dagen typ. Och då får jag ett sms av min John P där han skriver att jag borde komma till sleazys för viktor,x och han drack öl där. Var sjukt skabbig men duschade snabbt och bestämde mig för att gå även om det skrämde mig otroligt mycket. Kommer dit och då är liraren från igår också där och där sitter jag och allt är otroligt obekvämt. Dom tillochmed påpekar det. Efter ett tag går det bättre, men alla byter platser hela tiden så efter ett tag hamnar jag bredvid liraren från igår och fan sitter och pratar med honom men sitter och stirrar på x hela tiden. John säger åt mig att kolla min mobil då och då har han skrivit "Hanna haha wot u doin" och pekar sen på x. Komiskt. Men han hade helt rätt, för sen sa han i think you like x. och det var ju helt rätt fast det sa jag aldrig. Ja herregud varför pratade jag inte med honom, och sen börjar han ragga på någon annan typ och då dog jag lite smått. Men ja sen gick John P hem när stället stängde och jag följde med på någon efterfest jag inte ens var bjuden på men hakade bara på typ, varför vet jag inte. Där satt jag och drack öl och var mest ivägen kändes det som, satt i en soffa emellan x och den andra liraren hemma hos en tredje lirare och hans kompis. Dom satt där och pratade skottska men don hade lika gärna kunnat prata kineskiska så mycket fattade jag. Vad jag gjorde där fattar jag inte själv och när klockan var 7 tänkte jag att det kanske var dags att gå hem. Den andra liraren säger att han också ska gå hem då och tar sällskap, nej tänker jag innerst inne varför skulle inte x gå istället. men ja efter en härlig promenad på typ en timme är jag hemma. och när vi precis gått nästan får jag sms från x "give me a text if u get home alive so i know you are...x" VAFAAAAN ville jag bara skriva, varför bryr han sig ens? Han är ju inte ens intresserad av mig. Men nu får det fan vara nog. Hade ju redan bestämt mig för att glömma honom när det blev 2010. Och det trodde jag att jag hade gjort. Nej. Nog. Som låten Annie skickade till mig "Don't let him waste your time"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0