But I need you as much as yesterday

Igår efter att ha följt Annie till centralstationen promenerade jag runt i Glasgow. Allt var i princip stängt men såg lappar på 4 olika ställen att de söker personal så på måndag hade jag tänkt gå dit och lämna in CVs. Lyssnade på musik och var allmänt borta när jag blir stoppad på sauchihallstreet av några som frågar på brittisk engelska var bion på renfrew street ligger. Egentligen vet jag ju det, bara ett kvarter bort men blir helt förstumad och vet inte vad jag ska säga så säger vet inte. Fan då. Men det roliga med hela grejen var att jag då måste sett ut som en som bor här i Glasgow, och det är ju kul. Så då bestämde jag mig för att om någon frågar mig om vägen en gång till ska jag svara. Och inte drabbas smått av panik.




Kommentarer
Postat av: Linn

haha va kul, du är min idol Hanna coolt att du bara bestämde dig för att åka sen gjorde du det! I LIKE YOUR STYLE! Ska bli mer som du :)

2010-01-03 @ 02:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0