And out on the street are so many possibilities to not be alone

Duschen är lagad så nu kan man duscha skållhett länge igen! Och igår kom Annie tillbaka från London också, så nu känns allt bra igen. Och idag kommer Ida och mamma hit och hälsar på.
Det enda negativa skulle då vara att jag har skavsår och det väldigt onda sådana. Blodade typ ner hela badrummet imorse kändes det som, har fått det av mina nya doc martens, så använde då conversen istället men det hjälpte inte så mycket. Usch.
Var och promenerade för någon dag sen i west end blandannat. Och det är där alla snygga människor hänger insåg jag då. Där ska vi börja hänga mer tänkte jag då.


Glasgow, fina Glasgow.

Kommentarer
Postat av: Linn

Kom till Sverige nu! Det är tråkigt här utan dig!

:( KRAMAR

2010-01-08 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0