26 januari

Först frukost i fönstret. Sen en bild på hur jag såg ut igår när vi var och kollade på den stora kyrkogården Nekropolis. Sen försökte vi hitta till north-side men vet inte riktigt om vi lyckades. Och sen gick förbi en blå vägg där jag ville fota Annie framför, men hon ville inte vara med på kort så hon fotade mig istället. Jag vet inte om jag ser sådär toppen ut men skitsamma. Sen var vi så hungriga så då gick vi och åt veggieburgare på 13th note. Gott.
Och juste så började vi dagen med att söka jobb på Queens café som ligger precis vid oss. Fast det verkade som dom redan anställt någon, fast dom hade en Staff wanted skylt utanför, för när vi sen kom hem var skylten borta. Trist.

 


Kommentarer
Postat av: Annie

du ser toppen ut! och burgaren mmmmh. och frukosten mmmh.

<3

2010-01-27 @ 15:17:12
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0