vi höll oss kvar till gryningen, jag har aldrig skrattat så länge..

Fantastisk kväll/natt/morgon! Först Sleazys, sen när jag sitter där ensam och dricker upp sista ölen kommer Jodi och hans kompis och säger hej och sätter sig och pratar med mig. Sen så följer jag med dom hem till deras fantastiska lägenhet(så vill jag också bo!) och dricker whiskey, lyssnar på grammofonskivor och pratar massa strunt. Sen blir jag erbjuden att få sova i Jodis säng då han ska till sin flickvän och sova, och jag säger att det gör jag om han sen lovar att höra av sig till oss igen för vi vill hänga med honom som kompisar. Och han får mitt nummer, jag stannar där. Sen ringer x som jag av någon anledning fått för mig att smsa under kvällen. Och då när klockan är 5 så smyger jag ut från den fina lägenheten, skriver nog en ganska märklig lapp till Jodi på ett kvitto med en kajalpenna och gå mot Clyde. Där möter jag sedan x, John P och två av deras kompisar. Efter att ha stått där i evigheter och efter att x snott mina vantar börjar vi gå mot Johns lägenhet. Och x är så fin men jag tänker om och om igen att jag inte får bry mig. Och sen efter att ha suttit hos John ett bra tag bestämmer jag mig för att vid klockan 10 är det kanske dags att gå hem, trots att dom försöker övertala mig att stanna för nu har affärena öppnat och man kan köpa öl. Men jag går hem och är hemma vid kanske 11 och då har Annie precis kommit hem för några minuter sen, och ingen av oss har sovit ett dugg typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0