Paint the city black cause I'm not made to last

Ida kom hit i torsdags så därför har jag inte uppdaterat så mycket här. Här kommer lite bilder från senaste dagarna, som varit sjukt roliga och ganska märkliga ibland också. Hängde en hel del på sleazys, var på mono och åt och maten gjorde oss besvikna för det var ingen tofu i maten fast det brukar vara det, och så hade dom målat om på toaletten så allt fint toaklotter försvunnit. Det kändes inte alls okej. Och så blev det ganska mycket vin och backaru(osäker på hur det stavas) drickande, och pratande med vakterna på sleazys. Och så i torsdags när vi var ute träffade vi Steven som jobbar på mono och som tydligen är den som bestämmer där. Annie stod och pratade med honom och han sa att han kände igen oss och jag kände att jag bara måste gå fram och presentera mig så det gjorde jag. Och så sa han till Annie att hon borde maila in ett cv till honom, så fint om Annie började jobba på mono liksom.


Kommentarer
Postat av: Annie

åhhhh fin bilden på dig är när du har röda strumpisar. världens finaste hanna! <3

2010-02-28 @ 20:31:43
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0