Just another night in Glasgow

Eller inte. För Annie mötte en av sina stora idoler, Arab strap och jag smygfotade när hon stod där och pratade med dom. Och innan dess hade vi varit på Firewater och druckit en pitcher med någon slags drink. Gott och billigt, 5 pund. Det roligaste var att Annie och jag delade på en kanna, medans folk vid ett annat bord satt och drack varsin. Och på Sleazys spelades sedan Nantes med Beirut i jukeboxen som blivit något av ett soundtrack till våra kvällar där. Och personalen där är så himla snälla också, och vakterna så trevliga, inte alls som i Sverige. Det är bland annat varför jag älskar den här staden så mycket.

Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha bilden på mig och dem är ju episk!!!

2010-02-24 @ 20:14:32
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0