Flakes

Är förkyld som tusan men var ändå inne i stan och lämnade in ett CV på en bar som sökte personal, blandannat glass collectors. Och det tänkte jag att jag kunde passa som, det måste man väl inte ha någon erfarenhet för. I annonsen stod det att man skulle gå dit och lämna in CV så det gjorde jag, men var sjukt nervös, men med Richards ord ekande i öronen "gör en sak varje dag som skrämmer dig" så klarade jag det. Vill sjukt gärna ha det jobbet, verkar vara ett schysst ställe, ingen skulle bli lyckligare än jag om jag fick det. Så det är väl bara att vänta och se.
Och när jag gick därifrån hade det börjat snöa, och som av en slump så kom denna låten på play i mina öron. 

Kommentarer
Postat av: Annie

bästa hanna!

2010-02-05 @ 16:06:32
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0