oh well in five years time

När man har sån här ångest dagen efter så kan man antingen
1. tänka på det jättemycket, spara utkorgen, läsa igenom det och ångra sig
2. glömma det, radera utkorgen och lägga det bakom sig.
tror jag går för alternativ två. raderar utkorgen, och tänker shit happens, kommer kanske aldrig se honom igen så vad spelar ett knäppt sms eller två för roll.
för igår festade vi med våra grannar för första gången. eller annie gjorde det i lördags också, fast då jobbade ju jag, men igår kom de och knackade på och bjöd ner oss till dom. och sen gick vi ut på taket och av någon anledning häller en av dom caustic soda på sig och hela hans kropp börjar brinna för det är jävligt frätande. så efter ett bra tag kommer ambulansen och hämtar honom och vi vill mest bara rymma från lägenheten efter det. så vi går till sleazys och hinner vara där i 40 minuter och där träffar jag en irländare som jag diskuterar livet stora frågor och vi har slagit vad om 100 pund att jag inte kommer leva ett trist liv om 10 år så han ska ringa mig då. eh ja.

Kommentarer
Postat av: Acb

älskar slutet! hör liksom hur du säger det "eh ja." xxx

2010-08-03 @ 16:18:54
Postat av: Linn

haha va??! men gud så hans hud började att fräta sönder? eller brinna? haha

2010-08-04 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0