Jag vill bara ha dig till att vilja ha mig

Kvällen började finfint. Drack öl på puben och blev kompis med george 60 som hade en tv över han skulle ge mig. Gick till Capitol, mötte Johnny jarve som hade annies telefon, han följde med till sleazys. Sen kom Bruce. Sen när sleasys stängt ringde jag Jonathan som jobbar på sleazys som jag är småsugen på. Han svarade andra gången, jag sa till honom att komma ut och möta upp mig, han sa att han skulle stanna och jag vet inte vad. Han hata mig nu av ngn anledning. Jag dog lite och åkte hem. Orkar inte med att skottar krossar mitt hjärta som inte existerar gång på gång. Orkar fan inte, varför visar dom ens intresse från början? Ja obviously är jag en sån dålig person att jag inte är värd att lära känna. Går och lägger mig nu och vet inte ens om jag orkar vakna igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHA jag är ju bara för komisk. Lite för överdramatisk.

2010-08-12 @ 17:01:42
URL: http://itwillfllowtherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0