Send more money

Gick ut för att gå till vår favoritaffär ASDA. Då var det redan mörkt ute. Handlade 5 kassar mat, för jag tyckte att även fast vi knappt har några pengar måste vi ju äta. Och jag har varit sugen på potatis sjukt länge nu så det köpte vi och hjälp vad gott det var sen. Pepparquornfilé, stekt potatis och sallad, toppen! Annie lagade maten och jag gick ut för att köpa tändare som vi har glömt göra nu typ tre veckor i rad. Så idag kunde vi tända ljus för första gången. Sen blev vi sugna på choklad och sprang till Lidl innan de stängde, hann precis och sen var vi sist kvar i hela affären och det enda vi köpte var massa onyttigt, haha.
Nu sitter jag vid datorn och fingrarna går typ av och när man andas ut kommer det rök så kallt är det i rummet, komiskt.



Kommentarer
Postat av: Annie

alltså kom fram till att irn bru kopian verkligen inte är lika god! blev liksom sämre och sämre. bilden på dig och tändaren är ju <3!

2009-12-01 @ 00:33:52
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0