en tidig måndagsmorgon

Imorse tidigt tidigt knackar någon på dörren. Jag tror att knackandet bara är i min dröm så fortsätter sova. Efter mer knackande så ropar någon och Annie säger att människan kan komma in. Det var han som var här i fredags och skulle mäta fönstret. Nu har vi fått någonslags gardin som jag hoppas ska göra så att det blir lite varmare. Då trodde jag han frågade om vi gillade rött, men nu visade det sig att detta material är beiget med några fula ränder på. Horribelt verkligen. Får försöka fiva något eget tyg istället. Och inte tror jag det håller kylan borta heller.
Fast både jag och Annie låg och sov småpratar karln som fan, jag orkar inte bry mig men Annie svarar snällt, haha. Och innan han går säger han(på engelska) jag har massa mer tyg så säg bara till Alan om ni vill ha på de andra fönstrerna också. Stor chans att vi vill det liksom.




Kommentarer
Postat av: Annie

hahahah det är sjukt kul ju! fular tyg är väl tom svårt att hitta

2009-12-07 @ 15:52:10
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Linn

haha kul att han sovöver :) ush jobbigt att frysa och kallare lär det väl bli ?

2009-12-09 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0