Var ska du gå när klockan är fem och alla med jobb går hem?

Var och röstade i Edinburgh i måndags. Tog tåget ut till en förort som hette Musselburgh(burgh-et uttalas likadant som det i Edinburgh alltså typ braaahaaa) Gick i 20 minuter och kom fram till ett industriområde, hittade tillsist konsulatet och ramlade in på ett stökigt kontor där det var en gammal man. Vi fick vänta lite och sen fick man en och en gå in i ett låst rum och sätta sig bakom ett skrivbord med skärmar och rösta. Var lite stressad när jag satt där så är osäker på om jag la ner rätt. Det blev iallafall Miljöpartet och så kryssade jag givetvis Gustav Fridolin. Trots att jag tvivlat på om jag ska rösta på MP för de vill inte lika mycket längre, de brinner inte, men Gustav brinner som bara den iallafall så därför blev det det.
Sen åkte vi in till Edinburgh igen och drack ChiliMojitos med Annies pappa som var på besök. Och sen gick vi på vandring i valen under staden som egentligen skulle varit läskigt men det var de inte. Helt fantastisk dag var det. Sen åt vi Mexicanskt och drack SOL öl till middag och sen tog vi tåget hem till Glasgow.
Annies nya frilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0