Time to run cause it's getting dark

Allan var och hamtade hyran igar. Jag maste saga att jag anda gillar var hyresvard starkt. Han ar sa himla scvhysst anda. Eftersom vi legat efter med hyran o inte betalat pa ett par manader sa han, this is the rent for this month och Annie sa till mig igar att hon inte har rad att betala en till hyra. Sa till Allan att vi var tvugna att flytta ut for vi inte hade rad och han sa direkt att han hhade ett mindre rum att hyra ut. Jag berattade precis som det var att jag inte jobbar sa mycket och typ bara har rad till mat och han forsokte verkligen losa situationen. Han sa att han "normally I take 250 pound for this room, but we'll sort something out". Dock har jag inte rad med 250 pund ensam sa det blir nog sa att jag ar tvungen att lamna staden tyvarr. Vill inte, vill inte, vill inte. Far se hur det blir med allt, ar ganska sa forvirrad just nu. Jobbade igar och gick hem samtidigt som mjolkbilarna korde ut mjolk, det kandes fint pa nagot vis.

Idag traffade jag pa en himla trevlig dam som onskade mig lycka till med att hitta ett till jobb och verkligen hoppades att jag skulle kunna stanna i Glasgow. Ah manniskor ar sa fina har, menar verkligen det dom sager och ar sa javla trevliga. Det ar en av miljoners saker jag gillar med denna stad.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan få låna pengar av mig Hanna!

Om du älskar det så mycket kan jag iaf hjälpa till med en månadshyra

<3

2010-09-21 @ 20:01:46
Postat av: Hanna

Men åh fina fina Lisa, vad fint av dig att du erbjuder mig att få låna pengar till hyran. <3 <3 <3

2010-09-22 @ 20:40:05
Postat av: Lisa

Så, vill du låna? :) kan sätta in pengarna om du ger mig ditt kontonr!

Och jag känner mig så dum som inte postat brevet ännu, tänker på det varje dag, men varje dag glömmer jag bort att köpa det där jävla frimärket.

massa kärlek!

2010-09-22 @ 22:19:35
Postat av: Hanna

tanken värmer oerhört. men det som jag inte vill ska hända kommer att hända på lördag, är tvungen att flytta tillbaka till sverige då så klockan 10 lämnar jag den här staden för den här gången. kanske kommer jag tillbaka, kanske inte, men det funkar liksom inte att stanna, även om jag skulle få låna pengar av dig, jag skulle bara dra ut på det svåra och skjuta upp farvälet tyvärr. men tusen tusen tack för tanken, fina du! <3

2010-09-22 @ 22:22:41
Postat av: Anonym

men neeejeeee, vill inte att du åker :( nu har jag liksom en möjlighet att hälsa på dig, men om du flyttar tillbaka kommer jag ju inte se dig på jättelänge. vi har bara träffats en gång på ett år snart. Långt LÅNGT ifrån okej. Behöver min Hanna.

2010-09-22 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0