G42 8QN

För det har året i Glasgow har varit det bästa i mitt liv. För musiken som är så mycket mer närvarande i denna staden än någonannanstans. För alla fina människor med brinnande hjärtan vi traffat här. För att våga och bli den jag egentligen vill vara om så bara för ett tag. För att göra en sak varje dag som skrämmer dig och utmana sig själv. För Annie. För att jag varit med om saker jag aldrig trodde jag skulle vara. Just därför har tatuerade jag detta på min arm i tisdags, vårat postnummer på Queens Drive. Så att jag aldrig ska glömma trots att jag måste lämna denna staden snart.

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Snyggt bra val av tatuering!

2010-09-24 @ 08:37:08
Postat av: acb

jag gråter. jag älskar dig och jag saknar dig redan, saknar dig mer än jag saknat något/någon förut. jag hoppas du förstår hur bra du är och hur otroligt glad jag är för att ha fått bo med dig ett år. det har varit så himla fint, varje dag. även de där dagarna då regnet slagit mot fönsterrutorna, benen inte orkat bära en och hjärtat känts sådär otroligt tungt. du är det finaste någonsin. x

2010-09-25 @ 04:21:54
Postat av: kajsa

så himla fint.

2010-09-25 @ 17:15:31
URL: http://anniehallova.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0