Ten quid

Idag kom det äntligen fram ett brev till oss. Fast inget av dom som vi egentligen väntade på, men har mailat våran landlord allan om det och han skulle ta upp vårt problem med våran brevbärare.
Det brev vi fick var från ASDA, där dom bad om ursäkt för spindeln vi hittat och skickade med ett presetnkort på 10 pund! WOHO på det!

Idag ringde det någon mig från ett ställe och om jag fattade rätt så ville han att jag skulle komma in och jobba klockan 6 ikväll. Ja jag hör ju som ni vet uselt så jag bara sa ja och frågade efter adressen och efter en googling på numret hittade jag stället. Tydligen är det en resturang i West end, och det kanske är så att jag bara ska på intervju där ikväll. Vi får helt enkelt se vad som hände, funderar just nu på vad jag ska säga när jag kommer dit, någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0