There is a guy that walks around in this town

Idag skulle jag egentligen gå till stan och köpa strumpbyxor och biljett till Hinterland men så fick jag sms från Jodi som undrade vilka bussar man kunde ta till Southside. Blev jävligt paff att han hörde av sig, och sen till mig och inte Annie och sen så frågade han om vi ville möta upp honom och följa med honom att sätta upp affischer så då gjorde jag det. Vi gick runt i hela Southside nästan och jag kollade på medans han satte upp affischer med reklam för Stereo på olika kaféer och pubar. Kände mig ganska obekväm hela tiden men tyckte dock att det var kul ändå. Varför kan inte jag bara vara en såndär som bara pratar på och är rolig och intressant när man träffar folk man inte riktigt känner men som man vill bli kompis med? Som tur är så tyckte Annie om mig ändå fast jag inte vågade prata särskilt mycket i början. Hon är bra hon Annie.

Kommentarer
Postat av: Annie

<3

2010-03-12 @ 04:10:00
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst är hon TOPPEN den där Annie och allt annat också

2010-03-12 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0