As far as my dream could see

I förrgår såg jag på gumtree att Maggie Mays(bar/klubb/ställe som spelar bra musik och har red stripe för 2 pund) sökte en glass-collector. Jaa tänkte jag tills jag såg att man var tvungen för att ha ett UK pass för att söka jobbet. Men det struntade jag i och mailade in ett ganska så despreat mail till dom där jag skrev att jag så sjukt gärna villle ha jobbet och att jag skulle passa perfekt där och att dom spelar bra musik där och har en fantastisk stämning där. Tror inte dom lär höra av sig men har iallafall försökt. Men åh så gärna jag skulle vilja ha det jobbet, det skulle vara perfekt för mig. Jag skulle passa som handen i hansken där.

Hoppas bara dom inser det. Insåg just att jag borde skapa en ny kategori här på bloggen: jobb.

Kommentarer
Postat av: sioux

jag brukade ocksa bo i glasgow! for 3 ar sen... tyckte inte om det for det bara regnade och vi hade en 15-graders varm sommar, haha! Hoppas solen skiner mer pa dig!

hoppas du far jobbet ;)

2010-03-07 @ 20:22:02
URL: http://redsquirrrel.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vad spännande! Jo det är ju en hel del regn här men på sista tiden har vi haft tur, och jag fullkomligt älskar staden och människorna här! Tacktack

2010-03-08 @ 23:43:47
URL: http://itwillfollowtherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0