If you never let me go, then I will never let you down

Igår var Ida och jag på The Gaslight Anthem konsert och det var helt AMAZING! De började med att spela nya låten American Slang och sen fortsatte dom med att spela både nya och gamla låtar, måste säga att det var en perfekt mix. Trots att vi hade balkong platser bara så var det ändå övergrymt, hade dock varit miljoners gånger bättre om vi kunnat stå precis framför scenen och hoppat men det får bli nästa gång. Fick gåshud när de spelade Old white lincoln och Here's looking at you kid. Och när jag trodde att de spelat de sista extranummret hör jag introt till min favoritlåt The Backseat och då är det helt galet fantastiskt. Absoluta toppen på konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0