Well you don't build a city in one day but in twenty years you should have something

För nästan en månad sen nu fyllde jag 20 år. Den dagen firade vi med att äta en stor stor frukost, sedan gå och köpa Buckfast och så mycket öl vi kunde bära. Sen gick bjöd Annie mig på Ketchup, en resturang som hade alla möjliga sorters hamburgare(flera olika vegetariska också, himlen!) och som vi pratat om i evigheter att gå till. Om ni är i Glasgow någongång måste ni absolut gå dit. Och sen gick vi ut och firade det hela på Sleazys såklart. Där träffade vi ett par americanare som hade blåa fleecetröjor och som köpte red stripe till oss. Komisk kväll.

(sista 2 bilderna är snodda från Annie)

Kommentarer
Postat av: ACB

nu börjar det likna något min kamrat! älskar dig meeeeeest. och du är så fin. sså fin sååååå fin. heeeeeeehe. alltså jag har så tråkigt. har inte degen jäst nu?!?! åh blä trist degjävel. och så hatar vi MM Å EL BLÄÄÄ.

RM OCKSÅ och alla andra. kalas. nu ska jag gosa lite med dig. eh. nä. du bara du är som hoppande groder och jag gråter en skvätt inombords. nädu, jag får väl ta och flytta till min karl i irland. GRRRRR. hehehehehe. nu ska jag sluta jag har sagt det jag ville säga men för att stryka under det jag ville ha sagt så skriver jag det igen: bättre jobbat och jag älskar dig HFP du är finast. KRYSS. (hehe)

2010-07-30 @ 19:14:12
Postat av: Hanna

JAG ÄLSKAR DIG MER! alltså åh vilken fantastisk bloggkommentar, den bästa jag fått någonsin! och kryss alltså, viker mig typ. ja karlar är märkliga, så märkliga men det var inte någon nyhet för oss. det suger bara ganska hårt att man gång på gång inser det, blä. men du ACB är den enda man kan lita på! KRYSS

2010-07-30 @ 20:29:52
URL: http://itwillfollowtherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0