Luften smakar som en jordgubbspaj

Vaknade av att det var strålande sol ute. Så hoppade i mina shorts, satte på tekokaren, gick ner i köket, rostade mackor, satte på denhär spellistan och gick ut och satte mig på taket för att äta frukost. Det har inte varit takfrukost väder på flera veckor typ så det var helt fantastiskt. förutom att salladen typ blåste av mackan, men det gjorde inte så mycket.

När jag var nere och rostade mackorna hittade jag detta brev från Charlotte. Det finns nästan inget jag älskar så mycket som att få brev.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Aw :) blev orlig att brevet aldrig skulle komma fram! :)

2010-08-03 @ 13:29:16
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0